Bewertungen von Misto Lelystad
Neue Beurteilungen
Wiebe
Drinken ontbreekt
JD
Bezorger was op tijd, maar erg ongeduldig en daarbij ook onbeleefd. Eten was goed.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Mw. van Stormbroek-Sluiter
De shoarma met frites was heerlijk en ook altijd wat sla erbij, lekker. Jullie bestaan al heel lang in Lelystad en ik ben blij dat jullie bedrijf er nog steeds is!
Marcel
Super slecht, door de drukte zeggen ze. Ik had het zo nog niet gehad. Bijna twee uur wachten. Na anderhalf uur gebeld, zo koud was ook het eten. Net als bij een andere review, hoeveelheid is gehalveerd. Beter hogere prijs en warm eten brengen. Dit is niet voor herhaling vatbaar. Erg jammer
Alis
Pita broodjes met kaas zijn heerlijk vol met gesmolten kaas! En het patatje was lekker krokant!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Theo
Vaker besteld na tevredenheid maar nu helaas zeer teleurstellend. Schotel shoarma groot was nu verpakt in een schuimplastic bak waardoor de patat helemaal slap is geworden. Ook de hoeveelheid van de shoarma en de patat was aanzienlijk minder. We hadden ook een pita shoarma groot besteld. Waar we voorheen een groot pita broodje erbij geleverd kregen was het nu maar een klein broodje. Snap dat alles duurder wordt maar laat dit niet van kwaliteit en de hoeveelheid afhangen. Voor ons nu geen volgende bestelling meer.....
micky rieder
het kwam nooit aan
Marian Korver
Pizza salami met weinig smaak en zeer weinig salami
Vonk
Bezorging op aangegeven tijd. Wat opvallend is is dat een XL kapsalon niet in 1 grote bak gedaan wordt, maar in een 2vaks bak.
Kostas
Helaas viel onze ervaring met de patat tegen. De patat was slap en miste de gewenste krokantheid. Daarnaast vonden we de portie die we kregen aan de kleine kant, wat niet helemaal in verhouding stond tot onze verwachtingen. Hopelijk wordt hier in de toekomst meer aandacht aan besteed!
Anoniem
Lekker pizza alles goed lekker groot, waar is jullie aanbieding gebleven? Deze heb ik niet gezien
Dekker
Was een verkeerde pizza bezorgt. Maar snel kwam de juiste erachteraan. Prima afgehandeld.
Gerda Maat
het eten was wel goed maar jammer genoeg bijna koud.
Inge
Te laat bezorgt en het eten was lauw
Ell
Goed, lekker en snel bezorgd đ€
Robin
3 weken geleden een standaard shoarma schotel via de telefoon besteld zonder gratis frisdrank met bezorgkosten voor ⏠14,00. Heden online een speciaal shoarma schotel besteld met gratis frisdrank met bezorgkosten voor ⏠15,75 Het was geen speciaal maar een standaard schotel. Ben teleurgesteld. Ik ga voortaan op zoek naar een andere zaak.
Yoesoef
Smaak van vlees is veranderd
Fauw
Bezorging een half uur te vroeg. Er ontbrak 1 soort vlees, meneer zei extra kip toegevoegd. Niet gevonden. Ook zaten er champignons ui paprika overheen die ik niet besteld had. Voorgaande keren precies hetzelfde, bezorging en bestelling verkeerd. Ga hier niet meer bestellen.
Sjaak
De pizza was helaas koud en niet goed gebakken en weinig kruidenboter bij het brood voorgaande keren was meer
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Vissers
Esmeralda
Wat is er gebeurt met jullie pizza?? De pizza was al kleiner geworden daar kon ik wel mee leven maar nu is het vlees van zo een slechte kwaliteit. Na jaren bij jullie te hebben besteld nog nooit zoiets meegemaakt. Dit gaat jullie klanten kosten.
Mascha
Al meerdere keren bij Misto gegeten; heerlijke smaken, vers bereid en altijd met een grote glimlach van de kok! Nu eens laten bezorgen; even lekker eten en ook de bezorger was super vriendelijk en vrolijk. Zo smaakt de pizza extra lekker. Dikke aanrader!
Eugene
Lau
Verbeterpunten; patat was minder lekker, zacht. Bestelling tot aan bezorging duurde meer dan een uur. Complimenten, vriendelijk, extra broodjes en drinken was lekker.
Ellen
Pizza was lekker. Normaliter lekkere kip nu allemaal rest stukken was echt niet te eten. Vaak besteld, maar deze keer viel erg tegen
Jessica
Het is altijd heerlijk eten, verschillende dingen geprobeerd alles prefect. Bezorging altijd netjes op tijd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Shoarma was goed.de patat was lauw en slap .en geen gratis cola die wel op de bon stond
Jolanda
Erg lekker eten. Dank jullie wel đ
Kimberley
Betaalde drinken niet geleverd, gratis drankje wel. Pizza was verkeerd belegd. Normaal geen problemen, vandaag helaas minder.
Corrie
Gratis blikjes cola worden vergeten bij de bezorging
Katja
Goedgevulde Turkse pizza, vriendelijke bezorging
Dany
Patat was te hard om te eten en oud, en er was een saus vergeten. Erg jammer....
christien
Ik had heel graag macaroni willen ontvangen, maar ik kreeg penne! Is dat niet meer te bestellen online?
Ok
Pizza was kleiner dan normaal
Privé
Hij was wil lekker maar was koud. Bezorging was netjes optijd.
Ricardo
Mooi op tijd, netjes afgeleverd. Gratis drank was alleen de verkeerde
Marco
Heerlijke shoarma en de levering is dik in orde.
JJ De Jong
De bestelling had ik 17:46 besteld maar kwam pas 18:20 de pizza was koud en pitabroodje met kaas ook dit ken ik niet van Misto
Moon
Eerst word er een verkeerde pizza afgegeven. Die werf weer mee terug genomen naar de zaak. Daar is mijn bestelde pizza weer opgehaald en bij mij bezorgd. Helaas heeft Misto geen nieuwe pizza voor mij gemaakt. En de inmiddels koude pizza gewoon laten bezorgen door dezelfde bezorger die heen en weer moest vanwege verkeerde pizza. Mijn pizza was in de tussentijd koud en heb ik zelf opnieuw moeten opwarmenden de oven. De bezorger was verder een vriendelijke man. Daar lag het niet aan. Maar ik vind het jammer dat ze niet gewoon een nieuwe warme pizza hebben bezorgd?
Annemarie
Grilburgers zijn lekker maar de friet is de laatste tijd niet smakelijk als of oude patat word opgewarmd.
Dave
Jammer dat de App is verouderd.
nawaaz soeleman
Altijd lekker en warm bezorgd.
H van Inge
Eten was prima alleen zou blikje drinken krijgen maar dat zat er helaas niet bij dus dat zou ik erbij krijgen maar niets dus maar eten was prima.
Honjin van Inge
Eten altijd prima had besteld om 19:05 zou bezorgd worden om 20:10 werd pas bezorgd om 20:35 dus duurde beetje lang.
fam. Ruijgrok
Weer als vanouds lekker. Nadat bij eerdere online bestelling het telkens misging, werd er nu snel en nog goed warm geleverd. En het smaakte ons weer goed.
Rachid
Top
Arnie
Het was goed. Ik heb wel een opmerking over de hoeveelheid patat die je besteld, namelijk - als je voor âŹ6.50 aan patat besteld krijg je net zo veel als dat voor âŹ5.00 aan patat besteld en als je kiest voor een blikje Fanta sinas dan krijg je Coca Cola. Een betere controle op wat er besteld wordt is geen overbodige luxe. We blijven wel trouwe klant want wat je besteld smaakt gewoon goed. Via hun eigen site gaat overigens een stuk sneller en is ook beter voor Misto.
Top
Halima Maksoedan
Goed gevulde bak 3 Spareribs waren lekker mals met een super lekkere Turkse rijst erbij.. Heel vriendelijk bezorger.
Just me
Kapsalon was prima volgens zoon. Pita broodje kipfilet waren het pitabroodje vergeten, werd later bezorgd toen de kip al op was đ
Jansen
Heerlijk gegeten! Temperatuur had iets hoger gemogen....
Pris
Heel wisselend de enne keer perfect en de andere keer is het net niet. Vandaag helaas koud eten.
Ayse
Het eten smaakte goed, kwam ook goed warm aan .
van den Berg
De pizza's waren nadat ik ze in de magnetron heb op moeten warmen toch wel erg lekker. Jammer dus dat ze niet net even wat warmer bezorgd worden...
kees verhoef
Vlees was niet erg warm
Nawaaz Soeleman
Altijd lekker en op tijd.
Schraa
Sate en kapsalon besteld. De kapsalon was qua temperatuur nog net te doen, aan de lauwe kant. De saté was nagenoeg koud, de patat helemaal.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Hanifi
Groot
Kip kapsalon was heerlijk, goed warm en snelle bezorging
Esther
De 5 pizza's waren niet meer warm en sommige korsten waren aangebrand. Dit ben ik niet gewend van Misto jammer.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Petra
Vanavond weer de heerlijke kipsate schotel gegeten van jullieđ het smaakte naar meerđđŒ
Greet Iske
Prima kwaliteit Keurig verpakt Goede temperatuur Snelle bezorging
Visser
Snel gebracht en heerlijk eten!
De Fauw
Bestelling was niet compleet en al afgekoeld, sla was bruin, de tas rook naar sigaretten. Heel vies. De nalevering was ook koud. Smaak van het eten was wel goed.
Heri Donker
De smaak van het eten was goed, kip was lekker mals. Alleen de shoarma was droog en iets uitgebakken en de biefstuk ook (jammer dat hij doorgesneden en opengeklapt was, als dat niet gebeurt was dan was hij goed geweest. Saus was top!
Arnold
Netjes op tijd bezorgd Eten smaakt goed En was goed warm Zeker een aanrader
van den Berg
De pizza was bijna koud, heb hem zelfs even in de magnetron moeten stoppen.......
Soeleman
Altijd dezelfde kwaliteit. De enige in heel Lelystad die eerlijk is.
Alis
Misto is al jaren ons favoriet! Pasta, pizza, durum, kapsalon of spareribs, het is allemaal heerlijk!
Ryanne
Ten eerste kwam de bestelling 2 uur na bestellen aan, pizza was lauw en erg karig belegd
Nancy
Jammer besteld via de app wachten op eten wat niet komt. Nadat ik bel hoor ik een bandje dat jullie met vakantie zijn. Erg jammer voor niks 45 min gewacht
Hanifi
Moon
Ik bestel al jarenlang hier Kapsalon kipfilet. Nooit problemen maar gisteren kreeg ik een kapsalon die echt minder inhoud had dan voorheen. Alsof ik een halve bak had ipv een volle bak zoals altijd. Echt jammer want de prijs is ook duurder geworden maar de inhoud is minder???
Anoniem
KD
Ilyes
Super slecht⊠ik heb gister avond een bestelling geplaatst om 22:53, half uur later versturen ze me een bericht dat me bestelling onderweg is.. maar ik heb het nooit mogen ontvangen. Wel betaald met iDeal maar niets gezien⊠ben k niet echt van ze gewend dit⊠erachteraan gaan heeft ook geen zin gezien ik bestelde omdat ik de volgende ochtend zou gaan reizen.
Mustapha
Top zo als altijd ga maar zo door
Inge de Wit
lekker snelle service vriendelijk personeel
Rinske
Weer heerlijk gegeten!! Pizza's waren top!! De vraag om salami op de kinder pizza was helaas niet overgekomen maar... pizza was toch heerlijk aldus zoontje!
Tom
Lekkere pizza, maar helaas 1.5u te laat bezorgd.
Caby
Helaas de 2 extra pita broodjes vergeten erbij te leveren. Vandaar de 3 sterren bij bezorging.
Hanifi
Raymond
Had een GEGRILDE EntrecĂŽte besteld maar naar mijn mening zat er niets gegrild aan dit stukje vlees. De entrecote was doormidden gesneden en helemaal doorbakken, dus niets van een medium waar dat speciaal gevraagd wordt. Het leek wel een stuk vlees in een koekenpan klaar gemaakt en geen stukje medium te zien. De championsaus is volge s mij dezelfde als voor een Carbonara pasta. Neen hiervoor kan ik geen voldoende geven, in tegendeel. Ik hoop dat u hier echt wel iets aan doet (?) !!! Dit bestel ik dus nooit meer, ĂĄls ik nog eens iets bestel. DOE IETS MET DEZE BEOORDELING !!!
M.p v s
Voor het eerst flink teleur gesteld. Wij zijn vaste klant en normaal is het eten altijd wel goed. Dit keer kwam het pas na anderhalf uur voor 2 turkse pizzas, en kwamen deze lauw hier aan. Daarnaast was er duidelijk aangegeven geen tomaat, en toch zat er tomaat op. Ook had ik aangegeven geen sambal, en toch zat er sambal op. Maar na anderhalf uur heb je gewoon trek en eet je het gewoon op. De eerst volgende keer laat ik de bezorger terug komen.
i
Tja, als een bezorger verdwaalt krijg je uiteindelijk koud eten. Respect voor de bezorger die zijn best heeft gedaan, jammer van het eten, zag er wel goed uit.
Anwar
Anoniem
Het eten was lekker en op tijd! Ga zo door.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Kalsbeek
Was top
Margriet
Op de pizza vegetaria zou artisjok zitten helaas was dat niet het geval, jammer
jd
Laurierblaadjes graag uit de pizza laten, die zijn niet te eten. Verder was het lekker. De bezorger klaagde dat hij al een tijd stond te kloppen. Maar dat hoor ik niet boven (drive-in woning). Hij heeft slechts Ă©Ă©n keer gebeld, ja daar kan ik dan ook niets aan doen. Eten was hierdoor ook wel wat afgekoeld.
Mik le grand
Altijd goed eten:)
Anita vom kothen
Helsdingen
Was prima op tijd geleverd eten was lekker en voldoende
Gerrit
Top restaurant met goede producten
prdo
in de laatste 6 maanden ongeveer 15 keer iets besteld bij Misto en altijd wel lekker eten en 1 keer was de bezorger iets later (15 minuten) dan de afgesproken tijd, dus eigenlijk geen klachten over Misto.
Beo
Warm vers en lekker en mooi op.tijd
A leisberg
Misto, ons favoriet!
Out
Helemaal top đ„łđ„łđ
Farid Boutia
Misto heeft altijd een topservice, eten is altijd heerlijk en bezorging is ook klasse. 10+ beste kapsalon van Lelystad!
Rob
Eten was op tijd, lekker en goed warm, daar hou ik van, daarom 5 sterren voor eten en bezorging.